Podněty a stížnosti

Společnost Unilabs klade velký důraz na spokojenost svých klientů, proto budeme rádi, pokud nám vyjádříte svou pochvalu, nebo naopak stížnost či připomínku k poskytnuté péči. Vaše zpětná vazba je pro nás podnětem ke stálému zlepšování kvality poskytovaných služeb.
Postup pro řešení podnětů, připomínek a stížností je ve společnosti Unilabs Diagnostics k.s. a Unilabs Pathology k.s. stanoven v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, a v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a směrnicí S_QM_003 Směrnice pro řešení podnětů, připomínek a stížností od klientů.
 
 
 

Kontaktovat nás můžete:

 

Ústně

  • telefonicky – prostřednictvím Klientského centra – 800 737 383
 

Písemně

   
  • poštou na adresu společnosti Unilabs – KONTAKTY na www.unilabs.cz
 
 
  • přes datovou schránku:
Unilabs Diagnostics k.s.: mvtck36
Unilabs Pathology k.s.: uefrsvn
 
 
 
 
 

Postup při vyřizování stížnosti:

Každá stížnost je evidována na Klientském centru společnosti a stěžovateli je vždy zasláno potvrzení o jejím přijetí.
Po posouzení obsahu a závažnosti stížnosti Oddělením kvality je stížnost předána na  vedoucí pracovníky dotčeného pracoviště.

Podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, § 93 odst. 2, je lhůta pro vyřízení stížnosti 30 dnů ode dne přijetí stížnosti. V případě, že je pro vyřízení stížnosti potřeba delší časové lhůty (lze prodloužit o dalších 30 dnů), musí být o této skutečnosti stěžovatel informován.
O vyřízení stížnosti je stěžovateli podána písemná zpráva prostřednictvím Klientského  centra společnosti.
Stížnost musí obsahovat tyto náležitosti:
  • jméno a příjmení stěžovatele (pacienta, zákonného zástupce, osoby zmocněné
pacientem)
  • podstatné okolnosti, které se staly podnětem ke stížnosti, včetně uvedení pracoviště a jména zaměstnance, proti kterému je stížnost podána
  • kontakt na stěžovatele – telefon, e-mail nebo adresa – z důvodu zpětného kontaktování kvůli šetření stížnosti
Anonymní stížnosti jsou evidovány pouze jako podněty k případnému zlepšení kvality poskytované péče.
 
 

Odesláním stížnosti stěžovatel souhlasí se zpracováním osobních údajů v rámci GDPR viz

Ochrana osobních údajů — GDPR